8 Aralık 2010 Çarşamba

LADY GAGA

Geçtiğimiz hafta alışverişe bu kıyafetle giden Lady Gaga'nın hali bende şaşlınlık yarattı. 
İnsan bu ayakkabılar ve elbiseyle nasıl alışveriş yapabilir?



27 yorum:

αѕαннαяα dedi ki...

:D ilginççç :)

Banu dedi ki...

Yuhhhh!!!Bu ne hal böyle kıyafete kıyafet demeye,ayakkabıya ayakkabı demeye bin şahit ister canım.
Bide alışveriş yapmaya o şekilde çıkmış kocaman bir kahkaha attım valla:))))

fashion house by zeto dedi ki...

Off hep o ayakkabıları giyiyo gitsin başka bişey alsın ya o kadar parası var:))

Küçük Mucizem dedi ki...

Topuğu gerçekten yok mu? ben mi göremedim??

ENN MODA dedi ki...

Bu ayakkabıyla alışveriş miii?
Çok komik yaa :)
Nerden bulursun böyle şeyleri

//SECHHILL\\ dedi ki...

o ayakkabılar nedir öyle yahu =) lady gaga'dan midem bulanıyor benim =)))

balgözlükız dedi ki...

bu kadın böyle anacım,farklı olacak diye illa bişi yapması lazım :)

HASRET dedi ki...

Aman Yarabbi :)) alisverisinde onu izlemek isterdim ;)

C h i Q . 21 dedi ki...

blog'un gercekten güzel :D benim sayfayada beklerim :)

- - -
http://chiq21.blogspot.com

Gisa dedi ki...

What incredible shoes!
Kisses

EMİNE dedi ki...

ÇOK İLGİNÇ AYAKKABILAR... AMA ALIŞVERİŞİ BIRAKIN BEN AYAKTA BİLE DURMAM BUNLARLA...

Toni Tralala dedi ki...

Thanks for following! I'm following you now!

Everyone likes Lady Gaga - one way or another! :)

kiraz çiçegi dedi ki...

kuzum bu kadının derdi nedir anlayan varmı?:)

My Little Pei dedi ki...

I love Gaga!!!
besitos

nisamu dedi ki...

Ayağında o ayakkabılar varken yürüyebilmesi bile mucize:(

la luna bir yer dedi ki...

Lady Gaga bu kişi sonuçta, aksi düşünülebilir mi?

mine dedi ki...

çatlamış iyice : )

modadanhaberinolsun dedi ki...

Selam henüz blogcu da yeniyim.. Blog'una yeni izleyicin oldum.. gayet hoş bir blog :)

benim log'uma da beklerim :)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

asahhoro; bende çok ilginç buldum:))

Banu; :)katılıyorum sana banucum.kahkaha atmana vesile olduysam ne mutlu bana canım:)

fashion house by zeto; parasına kıyamıyomu acaba ya:))

Küçük mucizem; yokmuşş:)

Enn MODA; gerçekten komik:)ben buluyorum, sizler değerli blogsewerler yorumlarıyla renk katıyorsunuz.

Sechhıll; Lady gaga bu canım:))

balgözlü kız; kadının tarzı bu olunca şaşırmamk lazım dimi:))

Hasret; ewet ya izlemekte çok eğlenceli olurdu:))

ChiQ-21; çok teşekkür ederim canım.gelcem :))

Emine; :)ewet eminecim bende duramam.

kiraz çiçeği; meşhurda olmuş ama:))bilmiyorum inanki

nisamu: gerçekten mucize.

la luna bir yer; düşünülemez:))

mine; ama kırılmamış dimi:)

modadanhaberinolsun; çok teşekkür ederim canım.. gelcem hemen:)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Gisa: :))

Toni Tralala: Thanks your following :)

My little pei: You likes her :))

Cansın Ekşi dedi ki...

arkaya düşmüyo mu?

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Cansın Ekşi: çok hazırlıklı demekki düşmüyo:)

Hande dedi ki...

iç çamaşırı almaya gitmiş olabilir:)
deli bu kadın bence..sahnedeki kostümlerine lafım yok.show işi ayrı ama günlük hayatta gerenk yok:))

hande ne yapıyor? dedi ki...

topuksuz mu ne?:S
Blogun çokkk zevkli tam bana göreeee:D
hele ki ayakkabı manyağı biri olarakkk:D
Azıcık daha talan ediyim ben blogunu:)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Hande; olabilir:) ewet sahne ile günlük hayatını karıştırmasın.

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Hande ne yapıyor?; canım blog senin:) güzel paylaşımlara inş..senin blogunda çok güzel

balpare dedi ki...

kaç para verdi acaba bu kıyafet ve ayakkabılara bi servet ödediği kesin:)