3 Ocak 2011 Pazartesi

GEÇ KALMIŞ BİR MİM

      Kabul etmem gerekir ki ben mim cevaplamaya biraz üşeniyorum. Sonra sonra dedikçe de unutup gidiyorum. Yılbaşından önce Hasretli Lezzetler  bloğunun sahibesi Hasret ve  Lafanino bloğunun sahibesi Crazywomenrosemary beni mimlemişti. Mim aslında yılbaşı ile ilgili yani ben biraz geç kaldım ama olsun ben de yaptıklarımı anlatırım :) Geçte olsa cevaplamaya başlıyorum. Çok teşekkür ederim kızlar çok incesiniz. :)
-Yeni yila nasil ve kimlerle girmek istiyorusun?
Yeni yıla erkek arkadaşım ve arkadaşlarımızla eğlenerek girdik :)

- Yeni yildan beklentileriniz neler?
Tabi ki en başta sağlık ve sonra mutluluk :)

- Yeni yilda neler yapmak istiyorsun?
Okulumu bitirmek :)

- Yeni yil sence ne demek?
Yeni yıl yeni başlangıçlar ve tecrübe demek benim için.

- Yeni yilda ne olursa cok mutlu olursun?
Okulum biterse çoooook mutlu olucam :)

- Yeni yila dair mesajin nedir?
İnsanlar şu önyargılarını bırakıp, dedikoducu ve fesat olmasınlar artık nolur. Biraz anlayış biraz özveri... Lütfen...Lütfen...Lütfen...


6 yorum:

Beatrice dedi ki...

such perfect inspiration, love the direction and style of this blog.

Please please follw me and let me know what you think of my new bog, can't wait to hear from you!!
kisses x

http://roses-are-blue.blogspot.com/

Michelle dedi ki...

thanks for your feedback(:

Beyza dedi ki...

cok tesekkür ederim :)

nesrin dedi ki...

Yeni yiliniz umarim her bakimdan güzel olur. Sevgiler...

Julia dedi ki...

Thanks for following!:)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Beyza ; herzaman beklerim canım:)

Nesrin; çok teşekkür ederim canım.hepimizin iyi olur inşallah:)